• Gratis verzonden vanaf €50 (NL)
  • Verzending binnen 1 tot 3 werkdagen
  • Leuk extraatje bij iedere bestelling

Veelgestelde Vragen

Verzending

We streven ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden, tenzij anders aangegeven op de website. Verzending gaat via PostNL, die de pakketjes doorgaans de volgende werkdag bezorgt. Met Strikjes heeft geen invloed op eventuele vertraging bij PostNL. Alle pakketten worden verzonden met een track & trace code.

 

Verzendkosten

De meeste bestellingen passen in een brievenbuspakketje, verzending hiervan kost €4,10.

Heb je een grote bestelling, dan wordt je bestelling verzonden met pakketpost (€6,75).

Woon je in Haulerwijk? Dan bezorgen we jouw bestelling gratis. Kies dan voor de verzendoptie 'bezorging in Haulerwijk'.

 

Retourneren

Binnen 14 dagen mag je aangeven of en welke producten worden geretourneerd. Na de retourmelding heb je 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je kunt jouw retour aanmelden door te mailen naar info@metstrikjes.nl

Let op: een retour wordt alleen geaccepteerd en gecrediteerd indien de producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.

De verzendkosten van de retourzending komen voor je eigen rekening. Het is aan te raden de retourzending met een track & trace code te verzenden, zodat er geen onduidelijkheid bestaat over het wel of niet aankomen van de geretourneerde producten.
Zodra ik de retourzending (conform de hierboven gestelde voorwaarden) heb ontvangen, zal ik binnen 5 dagen het bedrag van de geretourneerde producten terugstorten.

 

Is er bij aankomst van je bestelling een artikel die onverwachts gebreken vertoont? Neem dan contact met mij op. Dan probeer ik een passende oplossing te vinden.

 

Betalingsmogelijkheden

Je kunt bij ons veilig betalen met iDeal of achteraf betalen met Klarna.

 

Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@metstrikjes.nl. Wij proberen dan naar een passende oplossing te zoeken. Mocht dit niet tot een oplossing komen dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Privacy

Wij gaan uiteraard zorgvuldig om met je gegevens en gebruiken deze alleen voor het verwerken en verzenden van je bestelling. Wil je hier meer over weten? Lees dan de Privacy Statement.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen.

Heb je een andere vraag? Dan kun je contact opnemen via info@metstrikjes.nl of via het contactformulier.